miercuri, 14 ianuarie 2009

Să râdem serios

Apropo de înveselit. De ce oare o mare parte a publicului (să-i zic aşa) se aşteaptă de la un blog să fie amuzant? Când m-am apucat de treaba asta cu blogăreala se tot găsea câte unul să-mi zică „Băi, să scrii chestii să mai râdem şi noi” sau variaţiuni ale acestei replici. Nu toată lumea, să fim bine înţeleşi. Dar suficient de mulţi cât să mă determine să îmi pun problema asta: un blog trebuie neapărat să fie de râs (nu în sensul de râsul lumii)? Ok, sunt de acord că e nevoie de umor şi sunt convins că acesta e apanajul oamenilor inteligenţi. Şi mai cred că nu am dezamăgit pe planul ăsta. Dar, după mine un blog în accepţiunea sa originară trebuie să fie practic un om. Omul care îl scrie, şirul gândurilor lui, întâmplări mai mult sau mai puţin banale din viaţa lui, lucruri care îl interesează preţ de 2 minute sau de ani la rând. Toate în măsura în care autorul este dispus să se exhibe. Recunosc că nici eu nu mă dezvălui complet aici, dar încerc să adun frânturi cât mai diverse care mă alcătuiesc. Adică un mozaic, ceva eterogen care nu poate să fie în permanenţă amuzant. Cu toate că probabil mulţi mă ştiţi drept un tip cu o glumă pregătită pentru orice situaţie, am obiceiul să tratez lucrurile foarte în serios. Pe care, bineînţeles, le gestionez mult mai bine cu zâmbetul pe buze. Nu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

probabil pentru ca oamenii respectivi cauta mai degraba divertisment... stii, mai sunt genul ala de bloguri unde se tranteste o stire cu copy-paste sau un clip de pe iutub si gata, asta e blogul... si pt mine are cam acelasi inteles, adica sa pui niste idei ale tale in ceea ce scrii. e muuuult de discutat aici :)) dar, pana la urma, netul e mare si avem loc cu totii. peace, dude.

Dorean spunea...

Da nu neaparat omu cu gluma pregatita pentru orice chestie. Ci omu spontan care gaseste gluma pe moment. Si de obicei e buna. Ai un procentaj bun la chestia asta. Din partea mea:)
Pan una alta ai dreptate. Ca doar asa e-n pingpong.