vineri, 30 ianuarie 2009

Insomnie

Ce aiurea! Am exam peste două ore jumate și de vreo oră nu mai am somn. Nu știu care-i treaba. În ultimele trei zile m-am trezit tot pe la 11 și acum, dintr-o dată, la 5 nu mai pot să dorm. Hmmm. De repetat nu mai am nici un chef și parcă tot ce vreau e să mă văd odată trecut de examenul ăsta care mi-a mâncat ultimele trei zile. Măcar de ar trece timpul mai repede. Cea mai nasoală parte e tensiunea dată de întrebarea „ce subiecte o să-mi pice?”, mai ales în situația mea când am subiecte favorite și subiecte-sperietoare. Deocamdată mă uit la videoclipuri pe Kiss și dup-aia mai văd eu. Tot e bine că a-nceput să ningă.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ti-au picat ce subiecte ti-ai ales:)))

Andrei spunea...

Asta cam așa e :D

Loana spunea...

Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
*Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei ca vraja să fie activă.
Si etc.
Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }