vineri, 9 ianuarie 2009

D’ale studenţiei

Se simte în aer miros de sesiune. Din iulie până acum parcă am şi uitat cum e. Şi, sincer, nici nu eram prea curios. În plus, mare dreptate a avut cine a spus că „presesiunea “ e mai dată dracului decât sesiunea propriu-zisă. Păi, hai să vedem ce avem de isprăvit în următoarele două săptamâni: realizat şi predat lucrări de laborator la MAE, realizat şi predat lucrări de laborator la ASCN (de unde dracu’ mai ştiu ce am făcut?), predat proiect la ASCN, colocviu la MR pe 19, deci mâine-poimâine ar cam trebui să ne apucam de învăţat (avanpremieră la restul de cinci examene care vor urma) plus colectarea tuturor cursurilor şi seminariilor de pe care o să am de învăţat în viitorul înfricoşător de apropiat. Şi după ce astea vor trece vor urma acele săptămâni de memorare tâmpă a unor teorii mai mult sau mai puţin aride. Până la urmă, aceste exerciţii de memorare au sau nu vreun rol în procesul de învăţare? Am auzit fel de fel de teorii. Oricum, dacă trecem cu bine de examenul de MIS, totul e floare la ureche.

Şi, cu toate astea, abordez foarte relaxat sesiunea asta. Am mai spus-o. Nu ştiu dacă este vorba de faptul că mi-am creat o anumită disciplină în învăţare sau că pur şi simplu m-am călit în primii doi ani de facultate, cert este că am ajuns aici foarte odihnit şi fără să mă simt în vreun fel în criză de timp.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai dreptate, linistea asta nu-mi miroase a bine, trebuie sa fiu vigilent, prea lejer a fost semestrul asta.

Anonim spunea...

sa nu uiti de proiect la mc lu' mie:D scuze si totodata ms. sa traiesti 1000 de ani