marți, 10 martie 2009

Să mai facem bășcălie de o reclamă

E o reclamă pe TV la Raiffeisen în care o tanti umblă liniștită pe stradă și dintr-o dată poșeta începe să se smucească spre filiala băncii. Se tot smucește poșeta cu tanti după ea, până când banii dinăuntru evadează și se reped în bancă. Ideea e că – vezi, Doamne! – banii au dus-o cel mai bine la Raiffeisen. Pentru cine consideră că am explicat ca un retardat, uitați-vă la clip (de la iqads):

Acum stau și mă gândesc. Oare ce ar trebui să fac eu ca banii să se simtă cel mai bine la mine acasă și, eventual, să își mai aducă și niște prieteni? Să îi țin cu homar, șampanie, somon și icre negre? Aș putea la o adică să le pun filme bune, aer condiționat și eventual să le mai aduc din când în când niște parașute d-alea de lire. Alte idei?

Pe de altă parte, dacă o apuc pe drumul ăsta mă văd peste vreo doi ani exilat în bucătărie cu pernă cu tot, iar bandiții ăștia de bani tolănindu-se în fotoliu, frecându-se pe burtă și uitându-se la Champions League cu lada de bere lângă. Sau poate cu Veuve Cliquot-ul în frapiera din care picură pe covor. Și uite că fără să vreau am imaginat un alt clip, de data asta al unei campanii de atitudine care ar putea să se cheme „Nu deveni sclavul banilor”. Asta așa, fără legătură cu subiectul.

4 comentarii:

Anonim spunea...

mai scrie bre! iti mai dau o leapsa sa te trezesti?:P cred ca te-am vazut ...joi? mergeai dinspre dramatic spre parcu' central. daca ai vazut-o pe una in haina alba care se zgaia la tine, eram eu :))

Andrei spunea...

Mă crezi că duminică seara și aseară am avut patru tentative de a scrie pe patru subiecte diferite și la toate le-am dat delete fiindcă erau mult prea plate? Nu știu care e faza, dar lately am o cârcă de idei, dar parcă nu-s exprimate în cuvinte. De fiecare dată când mă pun să scriu ceva, îmi ies numai compuneri de clasa a șasea. Definetly, not a good season for blogging. Noroc că n-am mulți fani pe care să-i dezamăgesc. :P

Joi... e posibil. That's my way home. Am trecut pe acolo pe la 5 jumate, dacă nu mă-nșel. Dar nu, nu te-am văzut. Dacă te vedeam, te observam sigur, că nu multă lume se zgâiește la mine.

Anonim spunea...

ma zgaiam de pe partea cu statia, erai cu vreo 2 alti tipi, 5 jumate sounds right. oricum :)) scrie, poate ce tie ti se pare plat o sa placa altora :)

Loana spunea...

Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
*Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei ca vraja să fie activă.
Si etc.
Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }