joi, 23 aprilie 2009

Epoca wireless? Cine te-a mințit?

Aș fi vrut ca textul acesta să înceapă cu o enumerare a tuturor cablurilor de diferite feluri care zac la mine în cameră, transportând electroni de colo-colo la diferite tensiuni între 12 și 220 V. Numai că dincolo de a avea un rol sugestiv-ilustrativ, ar fi avut mai degrabă darul de a-l plictisi pe cititor și de a umple multe rânduri în acestă pagină. Multă căblăraie, prea multă. Urâtă, enervantă, împletită și dezordonată. Am încercat să lichidez din ea acum câteva luni luându-mi un laptop. Bătrânul desktop zace și acum nefolosit pe birou cu toate firele atârnânde. În schimb, au mai apărut în plus cablul de alimentare al laptopului, încă un mouse și un prelungitor 6:1 în plus față de vechiul 5:1. Iar routerul pe care mi l-am luat ca să mă simt și eu wireless a mai adus cu sine două cabluri: unul de alimentare și unul de legătură cu modemul. Al naibii wireless. Și să vezi distracție dacă trebuie în același timp să încarc prin USB iPod-ul, să descarc poze din cameră, eventual să încarc de la priză bateriile camerei, calculatorul, telefonul și în același timp să mânuiesc mouseul conectat cum altfel decât prin USB.

Wireless, huh? Aș zice că o să fiu fericit atunci când energia electrică o să se poată transmite wireless. Până atunci sunt mici șanse să scăpăm de cablurile de alimentare. Iar cu fiecare gadget sau device o să mai adăugăm încă 1-2 cabluri la arhiva personală. Și tot așa până când vom ajunge să trăim printre colaci de cablu trântiți pe podele sau prin rafturi. Iar picioarele și mâinile se vor încurca printre firele deja îmbârligate între ele pe care, într-un final apoteotic, le vom aduna mănunchi, vom scoate siguranțele și le vom secționa inginerește cu un foarfece bine ascuțit.

6 comentarii:

Luana spunea...

you read my mind, again :)

matzaraia o resimt, sta claie-gramada la mine pe masa, odata am zis ca trebuie sa ii gassesc un loc organizat...ceva cu compartimente ca sa nu se mai incurce...incarcatorul de la tel, cu handsfree-ul, cablul de date si de la webcam(uri) si o gramada alte chestii. firele de la desktop le aranjasem mai de mult, frumos...intre timp s-au impleticit iar, ca a aparut un webcam si microfon si un fir pt usb-ul din spate si alea de la modem si nu mai termin daca zic tot :))

aia cu electricitatea wireless o gandisem si eu de ceva timp si m-a pufnit rasul, ca ma gandeam ca o sa aratam toti ca bagati la 220, literally :))

si chestiile astea enervante sunt indispensabile. asta e lucrul cel mai enervant :| matzaraia la putere.

(mersi ca ai schimbat linkul:) )

Andrei spunea...

Ăsta chiar n-a fost un post premeditat. Pur și simplu m-am enervat în ziua aia că mi se încurcaseră toate când am vrut să-mi iau laptopu-n pat și atunci am realizat cum arată de fapt camera în jurul meu cu toate alea. Nici nu observasem până atunci.

Indispenabile? Păi nu mă enervez eu într-o zi, renunț la tot ce presupune cablu și mă convertesc la o viață patriarhală înconjurat de cărți, albume foto și (era să zic filme) ? Ce zici, cât rezist? =))

Luana spunea...

15 minute? :)) zi-mi daca ma duc in sus sau in jos de aici

Andrei spunea...

Eh nici chiar. Azi am lipsit de acasă vreo 9 ore și în timpul ăsta n-am folosit nimic care presupune fire. Sau... Ba am folosit. iPodu. Și accelerația de la mașină care zice-se că e by wire. Mda, se pare că nu am scăpare.

maria spunea...

interesant articolul , felicitari pt blog

Masaj erotic Brasov spunea...

un blog bun am citit catea postari cu multa placere